Riddarskolan Björnen är lös! (Lätt att läsa)

Riddarskolan Björnen är lös! (Lätt att läsa)

Barnen i Riddarskolan är på marknaden i byn. Där får de se några gycklare – som har en livs levande björn i en stor bur! Djur ska inte sitta i bur tycker barnen i Riddarskolan. Och visst ser björnen ganska snäll ut? Urban Egon och Fiona bestämmer sig för att försöka släppa ut björnen på natten när alla sover. Men det går inte riktigt som de tänkt sig…

Läs mer om Riddarskolan Björnen är lös! (Lätt att läsa)

Riddarskolan Björnen är lös! (Lätt att läsa)

Sagoböcker 6-9 år

Hitta Riddarskolan Björnen är lös! (Lätt att läsa) även hos:










Rulla till toppen